Friday 10 February 2012

ujianMU terlalu berat..

nak balik....
nak balik!!!! ....
.nak balik!!!!!!!
mama abah,,,nak balik...
nak balik!!!!!! x tahan kt Jordan......
ampuni aku ya Allah..

ya Allah...aku sgt lemah...banyak sangat ujian dariMu....aku x sanggup lagi ya Allah.....aku sangat malu denganMU..jujur aku katakan...aku x larat nk tempuh semua nie sorang2...

entah knape hari2 yang dilalui sejak kebelakangan nie macam berat sgt nk terima...x larat...sungguh...x mampu nak tanggung.....hanya mampu menangis.....kat mane nk carik kekuatan???kat mane???ak x tahu ya Allah....

betulke jalan yg aku pilih selame nie???ak sgt rindukan kekuatan yg dulu...mane sume tu???? rase sgt2 down....

x mampu lg nk memikul segale beban kesedihan nie..
memang ana banyak kekurangan...tapi,ana nk jadi orang lain jugak....

yang dah x kuat lagi,
       crah
       1.20 petang~




3 comments:

  1. kak nasirah ,, ni kte .. asma .. igt ag x ?? jgn mcm 2 taw! kak nasirah kne kuat..jgn mnyesal,, jgn ptah blik..truskn! kte ykin akk boleh..akk naqibah sy seorg yg kuat..! bittaufiq wannajah 'ala kulli haal.. la tahzan, innallaha ma'aki, ma'i, wa ma'ana.. :)

    ReplyDelete
  2. dan janganlah kamu merasa lemah dan bersedih hati,sebab
    kamu paling tinggi darjatnya,jika
    kamu orang yang beriman
    -surah ali imran-
    tabahlah,shbtku..
    ujian yg sesekali dtg buatkan kte lbh mnghargai erti hidup..
    Allahu musta3an..
    saatmu bersedih,pasti..ak jua trut merasainya:'(

    ReplyDelete
  3. salam ukhuwah fillah..
    boleh tahu ini lagu apa?
    saya suka mendengarnya

    ReplyDelete